Tarifleri Sosyal Medya İle Takip Edin

29 Haziran 2013 Cumartesi

SOĞUK YAZ ÇORBASI


Soğuk yaz çorbası nasıl yapılır?
Soğuk yaz çorbası tarifi  

Merhaba, havaların iyiden iyide Sıcaklığını hissettirdiği şu günlerde bizim evde Sıcak şeyler 
yenmeme ye başlandı.Acıkınca Buzdolabını açıp soğuk Meyve,Çorba,içecek ne varsa ona hücum 
ediyoruz..Bu gün sizinle çok severek tükettiğimiz soğuk yaz Çorbası tarifini vermek 
istiyorum,yapıp doldurun bir koca Tencere çarşı pazar dönüşü,denizden dönüşü kurt gibi acıkınca 
doldurun hemen bir kase hem serinletici hemde doyurucu Afiyetle yiyin efendim :)





Soğuk yaz çorbası tarifi için gerekli malzemeler

  • Yarım kğ süzme yoğurt
  • 2 su bardağı haşlanmış buğday ( yarma )
  • 1 su bardağı haşlanmış mısır taneleri
  • 1 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
  • arzuya göre bir diş sarmısak
  • tuz, nane ,su



Soğuk yaz çorbası nasıl yapılır?
Soğuk yaz çorbası tarifi


süzme yoğurt,su,tuz bir kaba alınarak ayran 
kıvamında açılır.ayranın içerisine haşlanmış 
buğday,mısır,nane,zeytinyağı katılarak 
karıştırılır.buzdolabında muhafaza ederek soğuk servis
 yapılır..


AFİYET OLSUN



8 yorum:

  1. nefis bir çorba dilekcim ama mısır koymayı hiç düşünmemiştim .mısırlı deneyecegim.eline saglık..

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık Dilekçim.. Bende çok severim ama mısır hiç denenememiştim. Mutlaka deneyeceğim. Nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. Daha 2 gün önce yedim, çoook severim. Ama benimki bu kadar estetik değildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili leylak eminim sizin çorbanızda çok lezzetli olmuştur, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. oh mis gibi yazın en sevdiğim çorba ben buğdayla birlikte haşlanmış nohut koyardım ama bu sefer mısırlı deneyeceğim
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Hanımlar hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim :) lütfen mısırlı deneyin tadına bayılacaksınız..

    YanıtlaSil
  6. Kayınvalidem yapıyor ama ben hiç yapmadım. çok güzel görünüyor. yAPSAM DİYORUM ARTIK.. ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil

Not; yorum yazmak için hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.
Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler ,

BİZİ FACEBOOK'TA TAKİP EDİN

Kopyalama Engelleme